13 May 2012

Jamuan Sayonara dan Hari Lahir!

Assalammualaikum warahmatullah, sekali lagi, bertemu anda bersama penulis PJ yang tak berapa nak setia ni, hehe gurau ja.. tapi InsyaAllah kami di sini akan sentiasa menghapdetkan dengan program2 atau aktiviti terbaru yang kami jalankan beserta slot tazkirah untuk peringatan semua.

Setelah program Seafield, ingat kan tak ada ape2 lagi perjumpaan dengan adik-beradik PJ, tup2 manusia hanya merancang Allah yang menentukan hari Selasa, 1 Mei..Abg Long ngn Kak Long merangkap Pengerusi dan Helwani merancang untuk mengadakan  mini jamuan perpisahan  dengan mantan2 yang bakal melanjutkan pelajaran level degree samada di Gombak mahupun di Kuantan sinun..

Sedih juge terpaksa berpisah jarak dengan mereka. Ya Allah, kau berikanlah keberkatan umur kepada kami agar dapat bersua kembali..Amin~

Antara yang hadir agak ramai, dan biasalah ada tetamu di luar kotak juga melibatkan diri..takpe2 jangan rasa terasing, kita juga saudara, saudara Islam..mereka dari cawangan Shah Alam dan bersama adik2 dari program PMG 2012.

Antara yang hadir, syukran ya antum.
Sesi memotong kek. Yang baju kaler hijau tu Along  Zahrul.

Kek Secret Recipe santapan kami~

Juga KFC!!

Syukur Alhamdulillah, kami semua sangat gembira pada waktu itu, kalau ada salah dan silap harap dimaafkan ya, wahai akhi2 dan ukhti2 yang selama ni banyak berkorban untuk kami, serta spend time untuk majlis ni tengah kesibukan nak menghadapi exam.
lastly, moga Allah permudahkan urusan kita di mane kita berada, grade di slip bukan penentu kejayaan sekiranya kita tidak berusaha untuk memperbaiki diri. 

No comments:

Post a Comment